Een rondleiding door het Boijmans museumgebouw, met gids
© Stijn Poelstra
Museum Boijmans Van Beuningen wordt gerenoveerd en meer en zal in 2030 of later de eerste bezoekers ontvangen.
De gemeente Rotterdam maakt het deze zomer nog een beperkt aantal keren mogelijk om de bouwplaats te bezoeken – met veiligheidsschoenen aan, bouwhelm op en onder leiding van een energieke en kundige architect /gids.
Bezoekers krijgen zo een unieke kans om door de lege gangen en verstilde museumzalen te dwalen en een laatste blik te werpen op het gebouw, vóór de renovatie begint.
Foto’s © AR Klik op de foto’s om te vergroten